Kontakt, parkering og find vej
Du kan ringe hele døgnet, men undgå vagtskifte
Du er velkommen til at ringe hele døgnet, hvis du har spørgsmål eller vil høre til, hvordan din nærmeste har det. Dog kan det blive nødvendigt, at sygeplejersken ringer tilbage, hvis han/hun er optaget.
Det kan også være vanskeligt at komme til at tale med en sygeplejerske i vagtskifterne mellem kl.
- 7.00-7.30
- 15.00-15.30
- 19.00-19.30
- 23.00-23.30.
Telefonnummer
97 66 18 10
Opkald angående patienter
Personnummer/CPR-nummer
Ringer du for at høre til en patient, så hav altid patientens personnummer ved hånden. Det er som regel det første, vi spørger efter.
Lav en informationskæde
Det er vores anbefaling, at I udpeger en kontaktperson i familien, som har den primære kontakt til os i afsnittet. Alle nødvendige oplysninger og aftaler vil således foregå mellem kontaktpersonen og os. På den måde udnytter vi vores ressourcer bedst, idet vi undgår at bruge tid på at gentage aftaler og informationer til flere pårørende.
Skriv til os på mail
Parkering
Afsæt god tid til parkering, da det kan være svært at finde en ledig parkeringsplads. Overvej eventuelt, om du har mulighed for at tage offentlig transport. Så slipper du for at lede efter en parkeringsplads.
Parkeringspladserne foran hospitalet ud mod Hobrovej er reserveret til patienter og pårørende. Her kan du parkere i 1 time.
Har du brug for at holde i længere tid, skal du indtaste bilens registreringsnummer på en tablet i forhallen eller den afdeling, du besøger. Herefter bliver parkeringstiden forlænget 6 timer.
Vær opmærksom på, at du som patient/pårørende ikke længere kan holde i P-huset.
Find vej
Læs mere
Opdateret