Når du kommer hjem
Når du kommer hjem
-
Vi arbejder hele tiden på at blive bedre. Derfor er det vigtigt, at vi både hører om det, vi gør godt, og det vi kunne gøre bedre.
Giv udtryk for det, mens du er hos os, eller skriv til os, når du kommer hjem.
Indeholder din mail fortrolige oplysninger - som fx CPR-nr., oplysninger om helbred eller lignende oplysninger - skal mailen sendes som sikker Digital Post (login med MitID).
Skriv sikker Digital Post til afdelingsledelsen
Skriv sikker Digital Post til hospitalsledelsen
Hvis din henvendelse ikke indeholder fortrolige oplysninger - er du velkommen til at benytte:
anaestesinord@rn.dk (afdelingsledelsen)
aalborguh@rn.dk (hospitalsledelsen)
Der findes også en række andre måder, du kan give os feedback på. Læs mere om muligheder for at give feedback:
-
Sker der fejl, skal vi lære af det. Det kan du hjælpe os med. Oplevede du, at ’noget gik galt’ eller ’var tæt på at gå galt’ i din eller din pårørendes kontakt med sundhedsvæsenet, vil vi meget gerne høre om det, så vi kan lære af det. Vi kalder det en utilsigtet hændelse. En utilsigtet hændelse dækker både over:
- fejl
- nærved-fejl
- komplikationer.
En god tommelfingerregel er, at hvis du har oplevet noget, hvor du tænker, at ’her kunne sundhedsvæsenet lære noget til gavn for patientsikkerheden’, så kan det rapporteres som en utilsigtet hændelse. På den måde kan vi mindske risikoen for, at andre patienter kommer til skade eller får en dårlig oplevelse.
På Region Nordjyllands hjemmeside kan du læse mere om utilsigtede hændelser og hvordan du rapporterer dem.
-
Hvis du ikke er tilfreds med dit behandlingsforløb eller oplevelser på hospitalet, vil vi gerne tale med dig om det.
Du er altid velkommen til at kontakte Patientkontoret, hvor patientvejlederne kan vejlede dig i forhold til netop dine rettigheder og muligheder.
Læs mere på Region Nordjyllands hjemmeside: