Du har fået et nyt høreapparat udleveret fra Høreklinikken. Her får du nogle gode råd til, hvad du skal gøre, hvis du får brug for hjælp med dit høreapparat.
Hvis din øreprop er gået i stykker
Hvis øreproppen til dit høreapparat skal repareres, skal du kontakte Høreklinikken.
Hvis dit høreapparat skal repareres
Indtil den _______________________ er der garanti på dit høreapparat. Hvis apparatet i denne periode går i stykker, skal du sende det direkte til producenten, som reparerer apparatet for dig. Du kan se i boksen til højre, hvem du skal sende høreapparatet til.
Husk at vedlægge en beskrivelse af problemet og at oplyse dit navn og adresse. Hvis dit høreapparat har øreprop, skal øreproppen ikke sendes med.
Det tager cirka 5 arbejdsdage at reparere høreapparatet.
Efter ovenstående dato er der ikke længere garanti på høreapparatet. Hvis dit høreapparat herefter går i stykker, skal du kontakte Institut for Syn og Hørelse.
Hvis du får brug for vejledning
Justering inden for de første 3 måneder
Hvis du har brug for flere råd eller oplever problemer med brugen af dit nye høreapparat inden for de første 3 måneder, skal du kontakte Høreklinikken.
Justering efter de første 3 måneder og rådgivning
Hvis du har brug for flere råd eller oplever problemer med brugen af dit høreapparat efter de første 3 måneder, skal du kontakte Institut for Syn og Hørelse. Institut for Syn og Hørelse tilbyder råd, vejledning og undervisning i brug af høreapparat samt afprøvning af andre hjælpemidler til nedsat hørelse.
Når du ikke længere bruger høreapparatet
Høreapparatet er til låns. Du skal derfor huske at aflevere det til Høreklinikken, når du ikke længere bruger det.
|
|
Kontakt
Høreklinikken
- Justering de første 3 måneder
- Reparation af øreprop
Tlf. 97 66 27 70
Vi træffes bedst:
Mandag – fredag kl. 8.00 – 12.00
Institut for Syn og Hørelse
- Justering efter de første 3 måneder
Tlf. 97 64 70 06
Vi træffes bedst:
Mandag – torsdag kl. 8.00 – 14.00
Fredag kl. 8.00 – 12.00
|